Specjalista ds. zakupów
Poniżej przedstawiliśmy orientacyjne wymagania. Nasza organizacja ciągle się zmienia, więc i one mogą ulegać zmianom.
Miejsce pracy:
Niepołomice
Zakres obowiązków
- Współpraca z krajowymi i zagranicznymi dostawcami podstawowych i dodatkowych towarów handlowych:
- wyszukiwanie i negocjacje z nowymi dostawcami dodatkowych towarów handlowych (komputery, drobne meble medyczne, drobny sprzęt okulistyczny kupowany na terenie Polski)
- współpraca z działem handlowym, księgowości i magazynem w celu identyfikacji potrzeb zakupowych
- składanie zamówień u dostawców zagranicznych i krajowych
- monitoring terminów realizacji zamówień i kontrola terminowości dostaw
- współpraca z agencjami celnymi
- weryfikacja rynku transportowego pod kątem optymalizacji kosztów dostaw - Optymalizacja stanów magazynowych
- Przygotowanie planu sprzedaży towarów nierotujących i zalegających na magazynie
- Udział w ustanawianiu procedur
- Udział w podejmowaniu decyzji co do zapasów magazynowych
- Sporządzanie okresowych raportów
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożlwiającym prowadzenie korespondencji z dostawcami zagranicznymi z zachowaniem poprawnej gramatyki.
- Gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Zdolność szybkiego przyswajanie wiedzy
- Znajomość MS Excel
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie rozmów telefonicznych z dostawcami zagranicznymi.
- Mile widziana znajomość SAGE FORTE
Oferujemy
- Bezpłatne szkolenia podnoszące kwalifikacje (po okresie próbnym*)
- Finansowanie nauki języka angielskiego (po okresie próbnym*)
- Możliwość czynnego uczestnictwa w planowaniu rozwoju firmy
- Możliwość realizacji własnych projektów, jeżeli wspólnie uznamy że są one korzystne dla obu stron
* Stanardowo 1 + 3 miesiące (może ulec skróceniu)
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji na: optotech(at)post.pl